گروه کوهنوردی البرز رشت

سایت رسمی گروه کوهنوردی البرز

گروه کوهنوردی البرز رشت

سایت رسمی گروه کوهنوردی البرز

ترانه های کوهستان


 ترانه های کوهستان 


جوما بازار

سازه و نقاره یه  جوما بازار
(جونبانه دیلا) (2) جان جان
سیمبر و دیلبر و ذوق دیدار
(جونبانه دیلا) (2) های جان جان
تا آیم خون فوتورکه تی جولا
پس چرا نواسی بتانما گب زن
دورا بم لک دکفه تی گولا
باز چره نواسی تره بتانم گب زن
شب هیزار چی مره چاکونمه
فردا گم توشکه یا واکونمه
روز دینمه تی چومه پاچ کولا
باز دینی بمه لال و به لب نتانم لب زن
من تی مانستنم
تو می مانستنی
آخر چی وا ببه کار
اکه بیمی سوبوک بار
گیم اولی گبا یار
هرچی به بس ببه
ندارمه گبه
(گویم به ایتاد دیدار) (2)
(گویم به ایتا دیدار) (2)
که درد من بسیار

 
آفتاب خیران

 خروسخوان بو من و اون مست و مستانه
دور از چومان یگانه و بیگانه
تا کوه دامن بوشوییم شانه به شانه
زیرداران سبزیه سر
چشمه یه ور
خوش بی نیشتیم
رو به خاور
{دیم بر دیم بیم       بیدییم آسمانا
سورخا بوسته        ول بیگیفته
های بزه یار : آتش ! آتش !
مه داره با ول کشاکش
آسمان آتش به جانه
اون مگر از عاشقانه
نازنینا بوگفتم
اون می اومیده سویه
آینه دار تی رویه } : الف
تکرار الف
آفتاب خیرانه (3)

 

 
سرکوه بلند (آی لیلی)
سرکوه بولند من نی زنم نی
می چومان به رایه تا بایه کُری 
همگی ور مرا رسوا بو کوده
همه کس گد عجب شیدایه اَرِی
{آی لیلی جان لیلی
می جان جانان لیلی
(لیلی ترا من خوش دارم
از دیل و از جان لیلی) (2) } : الف
تو بالای تلار من در زمینم
تو نارنج پوست کنی من دیل غمینم
تی امرا جوخوس بازی چی خوشه خوش
ایلاهی کُری تی داغا نیدینم
تکرار الف
اگر می یار ایسی راهانا بیا
اگر راهان نوبو باغانا بیا
اگر دینی کی دوشمن در کمینه
سفید ماهی بو بو روخانا بیا
تکرار الف
 

 


فامج فامج

فامج فامج را دکف بیا ماتاب شبان روخانه لب
بینیشینیم دوتایی ایجا تک و تنها کُر بزنیم گب
{تی چوم شبان ول زنه یار
تی دیم کولان گول انار
تی زولفانا کُر چی بگم من } : الف
بوبو می دیل جی ته زولفان
ماتاب شبان کُر پریشان
تی زولفانا یار شانه نزن
ماتاب شبان را دکف بیا
روخانه لبان داره چی صفا
من و تو اویا تک و تنها
مرا او روزان وعده بدائی
ماتاب شبان می ویجا بایی
نوکون تو جفا کُر می امرا
فامج فامج ایم و ایم اوی می جان کُر من تی خانه
دینم دینم تی قشنگ چوم زنه ایشاره عاشقانه
جه برگ گول نازوکتری
عسل نگم تو شکری
می جان شیرین گول سوسن
تکرار الف
سه مثقال طلا دو گوش گوشوار
هینم من تره ایمسال بهار
تی قدا قوربان نازنین یار
مرا او روزان وعده بدائی
ماتاب شبان می ویجا بایی
تی قدا قوربان نازنین یار


 
پاچ لیلی
عمو دختر باموم تی بردن ِ رِه                        جان جان
اشرفی گول بیهم تی گردن ِ رِه                    جان جان
ئی شب  بامُوم تی ورجا نیشتن ِ رِه              پاچ لیلی
تی خاطر خوان بامود می کشتن ِ رِه             پاچ لیلی
تو بالای تلار  من در زمینم                           جان جان
باموم تی خانه را ترای بی دینم                    جان جان
اگر دانسته بِم تو بی وفایی                         پاچ لیلی
تی ور نامومِه تا اول تو بایی                         پاچ لیلی
بو شو کورِی کی من دیلگیرم از تو                جان جان
به اَ فیکرم که دس ویگیرم از تو                    جان جان
هزار افسوس که می قدرَ ا  ندانی                پاچ لیلی
هُتو شَمَا مرا دِه دِن نتانی                           پاچ لیلی

 

 

 شالیزار
شکفته غنچه ی مهتاب تو بهشت شالیزاران
سنبله می رقصد به ناز با سرود شالیکاران
شالیزار سبز و بیدار پیرهن عروس پوشیده
عطر خاک عطر مهتاب عطر تازه ی امیده ، آه
لای لایی ، لای لایی شالیزار امید مایی
لاب لایی ، لای لایی شالیزار نور خدایی

کم کمک مهتاب شالی می رود تا سحر بیاید
شالیزار در انتظار تا که خورشید در بیاید
شالیزار سبز و بیدار پیرهن عروس پوشیده
عطر خاک عطر مهتاب عطر تازه ی امیده ، آه
لای لایی ، لای لایی شالیزار امید مایی
لاب لایی ، لای لایی شالیزار نور خدایی

وای گلُم کجا کوچ کنیم از دیار خوب خومون
وای خدا نذا بَشینه خاک غریبی بهمون
خون می دُم رویِ خاکُ خاک خومون آی طلایَ
جون می دُم غم ندارُم بالاسر مویَ خدایَ ، آه
لای لایی لای لایی چه خوشه بَلاتِ خومون
لای لایی لای لایی دشمنُم می بینم پشیمون

شِمشیری که خومُ بستُم می کَشُم به روی دشمن
موخوم با اسب کهرُم می تازُم بَسوی دشمن
اسبَ پیر ، زینُ ، برگُم ، یار قشنگُم تفنگُم
چکمه و شمشیرُم ، قِطار قِطار فِشنگُم ، آه
لای لایی لای لایی چه خوشه بَلاتِ خومون
لای لایی لای لایی دشمنُم می بینم پشیمون

(آهنگ به سبک محلی بختیاری)
 

 


آآآآآآآآآآ.........................
بهم می‌گفتی که می‌خوای همیشه با من بمونی
منو چو یک شعر قشنگ هر جا که رفتی بخونی
بهت می‌گفتم نمی‌خوام یه روز ازم جدا بشی،
به‌روی دست هر کسی،انگشتر طلا بشی،آآآآآی
یاد اون روزها بخیر،یاد اون حرفها بخیر(2)
لالالا....لالا....لالا....لالای
از اون همه روزهای خوب امروز برامون چی ‌مونده؟
ببین جفای زمونه،مارو به کجا کشونده!
از اون همه حرفای خوب امروز برامون چی ‌مونده؟
جدامون کرده زندگی داغ به دلمون نشونده
یاد اون روزها بخیر،یاد اون حرفها بخیر(2)
آآآآآآآآآآآ...................
بهم می‌گفتی که می‌خوام اگر یه روزی نبودم
منو فراموش نکنی،یادت باشه من کی بودم
بهت می‌گفتم که می‌خوام مثل دو تا کفتر باشیم؛
هر جا می‌ری سایه‌ت باشم از دنیا بی خبر باشیم؛
آآآآآه یاد اون روزها بخیر، یاد اون حرفها بخیر(2)
لالا....لالا....لالا

از اون همه روزهای خوب امروز برامون چی ‌مونده؟
ببین جفای زمونه،مارو به کجا کشونده!
از اون همه حرفای خوب امروز برامون چی ‌مونده؟
جدامون کرده زندگی داغ به دلمون نشونده
یاد اون روزها بخیر،یاد اون حرفها بخیر(2)
 

جان مریم

وای گل سرخ و سپیدم کی میایی
بنفشه برگ بیدم کی میایی
تو گفتی گل درآید من میایم
وای گل عالم تموم شد کی میایی

جان مریم چشماتو واکن سری بالا کن
در اومد خورشید شد هوا سفید
وقت اون رسید که بریم به صحرا آی نازنین مریم
جان مریم چشماتو واکن منو صدا کن
بشیم روونه بریم از خونه
شونه به شونه به یاد اون روزها وای نازنین مریم
باز دوباره صبح شد من هنوز بیدارم
ای کاش میخوابیدم تورو خواب میدیدم
خوشه غم توی دلم زده جوونه دونه بدونه
دل نمی دونه چه کنه با این همه غم
وای نازنین مریم وای نازنین مریم

بیا رسید وقت درو مال منی از پیشم نرو
بیا سر کارمون بریم درو کنیم گندمارو
بیا رسید وقت درو مال منی از پیشم نرو
بیا سر کارمون بریم بیا بیا نازنین مریم نازنین مریم

باز دوباره صبح شد من هنوز بیدارم
ای کاش میخوابیدم تورو خواب میدیدم
خوشه غم توی دلم زده جوونه دونه بدونه
دل نمی دونه چه کنه با این همه غم
وای نازنین مریم وای نازنین مریم

وای نازنین مریم وای نازنین مریم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد